donderdag 20 februari 2014

Vakantie gevierd

Vandaag ben ik teruggekeerd van een korte vakantie.
Dit jaar geen Oostenrijk of Zwitserland, maar een wintersportvakantie in Duitsland.
De helft minder kilometers en een piste in de buurt van het hotel.
Dat waren de plannen althans, maar we zagen de bui al hangen,
want de weersvoorspellingen waren niet al te goed.
Dat bleek ook wel!
Een nagenoeg groene piste en daarom moesten wij
  de sneeuw ook 30 km verderop zoeken.
Het werd drie dagen skiën en één dag stadje bezoeken en wandelen.
Heerlijk, we hebben ons prima vermaakt!
 

 
Natuurlijk ook een handwerk-wolwinkeltje ontdekt
en wild breien om lantaarnpalen.

 
Ik heb lekker veel kunnen haken en bijna twee knuffels in elkaar gezet.
Ik moest onderweg naar huis helaas mijn werkzaamheden staken,
want het haakkatoen was op en thuis heb ik ook
niet meer de goede kleuren liggen bij mijn voorraadje.
Dat wordt morgen een bezoekje brengen bij de Wolhal.
 
 
Nog even een huishoudelijke mededeling:
 
Bij het patroon van hondje Fiks en Fleur zijn door oplettende volgers
 en medeblogsters diverse foutjes ontdekt.
Ik heb het patroon inmiddels bekeken en hopelijk alle fouten gecorrigeerd.
Dus voor degenen die het patroontje willen haken, nu moet deze goed zijn!
Volgende keer toch maar een aantal proefhaaksters inschakelen.
Iedereen nogmaals bedankt voor alle op -en aanmerkingen.
 
 
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker toch dat je er even tussen uit bent geweest. Jammer dat de bolletjes op zijn, maar weer een goed excuus om even te kunnen shoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige foto's Gerda, fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad!
    Ik zie je woensdag weer, kan ik al je verhalen horen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ff heerlijk genoten en ook nog productief geweest. Nu gauw weer bolletjes scoren want dan kun je verder. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo een paar daagjes er tussen uit om te gaan skien.
    Ben benieuwd naar de knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo even er tussen uit en lekker genieten. Ben benieuwd wat voor knuffels je hebt gemaakt. Ik gakomende week lekker genieten van een heerlijk weekje vakantie, overigens wel gewoon thuis haha. Heerlijk haken en genieten met de kids. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blij dat je genoten hebt.
    Ik ben een nieuwe volger van je blog en vroeg me dus direct af of de partonen voor de aapjes ook ergens te vinden zijn?
    Ik zou zo graag een aapje maken ;-)

    Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon van de aapjes kun je vinden op de blog van Stip en Haak.
      Via de webwinkel zijn deze patronen te koop voor 3,95 euro per stuk.
      Zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen.

      Verwijderen