woensdag 17 juli 2013

Lief uiltje

 
Dit is inmiddels een bekend uiltje in blogland.
Het uiltje heb ik gehaakt naar het patroon van Vendula.
 
Normaal ben ik iemand van veelvoud, alleen ben je niet één, twee, drie klaar
met het haken van dit uiltje. Vandaar dat het er voorlopig bij één is gebleven.
Maar daar komt vast verandering in :)
 
 
Verder hoor ik iedereen in diverse blogs over de knoopjes bij de Action.
Die zijn zo leuk en waarschijnlijk voor weinig!
Maar na twee Actions te hebben bezocht in mijn woonplaats geef ik de moed voor nu op.
 
Als troost heb ik bij de Xenos dit leuk spul aangeschaft.
Ga ik vast nog wel eens wat leuks mee doen.
 
Vendula

17 opmerkingen:

  1. Oh wat een leukerd. Ziet er inderdaad bewerkelijk uit. Je zou denken zo een klein uiltje is zo klaar maar dat valt inderdaad flink tegen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij mooi geworden !!!!
    En jij hebt dus ook de leuke knopen van Xenos gevonden ;-)
    De HEMA heeft ook leuke !
    Bij de Action kom ik zelden, zie er bijna nooit iets leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje zeg!

    Ik las her en der al dat er veel werk in zo'n uiltje zit maar het resultaat mag er zijn!

    Ja de knoopjes van Action vlogen hier de deur uit! Ik heb me ingehouden tot 1 zakje met roze/rode knoopjes.

    Paar dagen later moest ik er weer zijn en toen waren ze allemaal weg!!

    Gelukkig heb je andere leuke knoopjes gescoord.

    Fijne avond nog!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is jouw uiltje mooi geworden. Het is veel werk, maar het resultaat is prachtig.
    Ik heb dezelfde ervaring met de Action: geen knoopjes.
    Je hebt mooie spullen gekocht bij de Xenos.
    We gaan daar vast dingen van tegenkomen in jouw werk.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is wel heel mooi geworden. Ik kan hier ook geen knoopjes vinden bij de Action maar heb ze ook gehaald bij de Xenos. En bij de Hema hadden ze ook hele leuke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bij wibra hadden ze ook leuk knoopjes op de kinderafdeling en kraaltjes misschien is het een idee om daar te kijken. Xenos heeft inderdaad leuke knoopjes
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk uiltje !
    Ik ben 4 keer in 1 week bij de Action geweest,iedere keer waren de knoopjes op en aan het einde van de week waren ze uit het assortiment. Heb er wel leuke stofjes gekocht en vanmiddag nog leuke setjes met verschillende kleurtjes vilt en borduurgaren gekocht.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, die uiltjes zijn heel erg leuk maar zit ook veel werk in. Wel is ieder uiltje uniek natuurlijk, dat maakt dan weer een hoop goed :)

    Oh....knoopjes en kraaltjes? Hier zit geen Action en geen Wibra in de buurt. Heb ik even pech :(
    Denk dat ik eens in Hoofddorp of centrum Haarlem moet snuffelen.

    Maaruhhh...je uiltje is - zoals ik inmiddels gewend ben van jou en je zus - helemaal super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had precies hetzelfde. Nergens een knoopje te bekennen bij de action. Maar de xenos dat is ook een goed idee.
    Dat uiltje is veel werk??? o my, ik moet nog beginnen..... Het is in ieder geval een schatje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je uiltje is super geworden,maar je hebt wel gelijk dat het niet 1 2 3 klaar is.
    Het is best veel werk met in elkaar zetten en oppimpen, maar dan heb je ook wel hé :D
    Jammer dat er bij zoveel Actions geen knoopjes meer te krijgen zijn, maar de knoopjes van Xenos zijn ook heel leuk, maar wel wat duurder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk uiltje! het is wat werk maar dan heb je ook wat ;-)
    Oh en die knoopjes! ik ben er al zovaak voor naar de action gereden maar helaas. Nou de xenos heeft ook leuke knoopjes, alleen het nadeel, er blijft altijd meer plakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik heb geen knoopje kunnen ontedekken bij de Action(S!!!3 hele grote)in mijn omgeving...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jammer dat je geen knoopjes hebt gevonden,en ja bij de action weet je het nooit of het terug komt,of misschien wel helemaal niet meer:(,
    maar de knoopjes van de xenos en kraaltjes zijn ook leuk!!:D
    kan je vast wel weer wat mee doen, leuk uiltje geworden,ja ze zijn inderdaad niet een twee drie klaar,heb je haar nieuwste tas al gezien met grote gehaakte knopen super leuk,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen